Inteligentna żarówka Blight LED, gwint E27, 11W, WiFi, APP, ściemniana, kolorowa

Kod: 6452/316
Promocja
Marka: BrainLight
67,65 zł –29 % 47,36 zł
Dostępny (>5 szt)

Budź się każdego dnia w świetle wschodzącego słońca i przygotuj się do snu z powoli zanikającym sennym czerwonym światem. Za pomocą inteligentnej żarówki możesz ustawić odpowiednie światło o każdej porze dnia, aby poprawić energię i wydajność umysłową. Nie musisz używać żadnych włączników, ponieważ gdy wieczorem wrócisz do domu, światła automatycznie włączą się lub wyłączą, gdy wyjdziesz.

Odpowiednio ustawione światło w domu, które ustawisz za pomocą żarówki BrainLight, jest kluczem do jakości snu, sprawności umysłowej, energii i nastroju. Dzięki naszej inteligentnej żarówce możesz ustawić wszystko iz dowolnego miejsca. A wszystko to bez podłączania urządzeń i innych komplikacji. Wszystkim sterujesz za pomocą bardzo prostej aplikacji TUYA, którą wystarczy zainstalować na telefonie, a następnie połączyć się z domowym WiFi (2,4 GHz). Możesz łatwo ustawić rytmy światła dokładnie według pory dnia.

Informacje szczegółowe

Szybka wysyłka
Szybka wysyłka
Produkty mamy naprawdę na stanie.
Profesjonalne doradztwo
Profesjonalne doradztwo
Mamy doświadczenie. Chętnie doradzimy!
Testujemy co sprzedajemy
Testujemy co sprzedajemy
Sprawdzamy wysoką jakość produktów.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa
Przy zakupach ponad 400 złotych

Opis szczegółowy produktu

Dlaczego żarówka BrainLight?

Ustaw lekkie rutyny na sen, pracę, czytanie lub na każdą porę dnia. Dzięki inteligentnej żarówce BrainLight możesz dostosować światło w swoim domu zgodnie z najnowszymi doniesieniami naukowymi  wpływ światła na zdrowie. Dzięki intuicyjnemu sterowaniu za pomocą aplikację Tuya Smart i kompatybilność z Alexa i Google  stworzysz przyjemną atmosferę w swoim wnętrzu. Budź się każdego dnia w świetle wschodzącego słońca i przygotuj się do snu z powoli zanikającym sennym czerwonym światem. Jasne światło w ciągu dnia pomaga wyższa czujność, wspiera pamięć i funkcja poznawcza i synchronizuje rytm dobowy. Dzięki inteligentnym funkcjom  możesz ustawić np   inteligentne ściemnianie, w którym sama żarówka stopniowo zmienia barwę z zimnej białej na ciepłą białą, a następnie na czerwoną z powoli zmniejszającą się jasnością, co symuluje efekt zachodzącego słońca. Dzięki odpowiedniemu światłu możesz zwiększyć produkcję własnej melatoniny   podczas snu i poprawić swoje zdrowie. Obudzisz się rano po   odpoczywa i napełnia się energią.

Inteligentna żarówka BrainLIGHT_infographic_5_cz

Jak sparować inteligentną żarówkę BrainLight z aplikacją?

Inteligentną żarówką BrainLight można sterować wyłącznie online za pomocą Wi-Fi i aplikacji mobilnej. jesteś łatwytworzysz swój indywidualny profil świetlny i   timer, który automatycznie ustawia wybrany kolor z wyprzedzeniem. Oto krótki przewodnik dotyczący parowania żarówki z aplikacją TUYA. Szczegółowe instrukcje można znaleźć tutaj.

  1. Zainstaluj inteligentną aplikację TUYA na smartfonie. iOS do pobrania tutaj. Android do pobrania tutaj. Zarejestruj swoje konto i zweryfikuj przez e-mail.
  2. Wkręć inteligentną żarówkę BrainLight w gwint, a następnie powoli włączaj i wyłączaj ją 3 razy za pomocą przełącznika ściennego.
  3. Teraz twoja żarówka zacznie migać. W aplikacji TUYA otrzymasz powiadomienie, jeśli chcesz dodać żarówkę. Wybierz PRZEJDŹ, ABY DODAĆ. Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia, wybierz pomarańczową ikonę + w prawym górnym rogu, a następnie PRZEJDŹ DO DODAWANIA.
  4. Poczekaj kilka sekund, aż żarówka zostanie dodana, a następnie możesz zmienić nazwę i ustawić żarówkę.
studium detail zarovka

Chłodna biel w ciągu dnia dla maksymalnej mocy mózgu (3700 K)

Ten tryb jest odpowiedni do używania jako światło dzienne, gdy na zewnątrz jest ciemno i trzeba wstać do pracy. To ustawienie wspiera funkcje poznawcze i nie pozwala nam zasnąć, dlatego jest szczególnie odpowiednie jako światło dzienne. Ten schemat nie jest odpowiedni na wczesny wieczór i przed snem, ponieważ zawiera silny energetycznie niebieski składnik,co spowolniłoby produkcję melatoniny, hormonu snu.

  • Nadaje się do pracy i nauki.
  • Mózg pracuje na maks.

Ciepła biel do popołudniowego oświetlenia (2700 K)

Ten tryb nadaje się jako przyjemnie ciepłe światło na popołudnie, wczesny wieczór i wieczór. 90 minut przed snem już się nie nadaje, ponieważ zawiera niebieski i zielony składnik, który spowalniałby produkcję hormonu snu melatoniny. Ciepła biel to odpowiedni wybór, gdy nie potrzebujemy już tak ostrego światła.

  • Bardziej delikatny dla oczu.
  • Przyjemne oświetlenie zapewniające spokojną atmosferę.
światło relaksacyjne

Czerwone światło przed snem? TAK!

Badanie z 2012 roku dowodzi, że czerwone światło przed snem poprawia sen, stymuluje produkcję melatoniny i poprawia wydolność fizyczną [1]. Zalecamy używanie czerwonego światła 90 minut przed snem. Kolor czerwony nie zawiera widma niebieskiego ani zielonego i dlatego jest najlepszym kolorem do spania.

Czerwone światło na przygotowanie się do snu

Przełącz światło na tryb czerwony przynajmniej 90 minut przed pójściem spać lub ustaw harmonogram automatycznego przełączania na czerwony w aplikacji TUYA w sekcji PLAN, a następnie w podkategorii PLAN SNU. Kolor czerwony nie zawiera niebieskiego ani zielonego składnika światła, który jest zawarty w świetle dziennym, dzięki czemu wspomaga produkcję hormonu snu, melatoniny. Dzięki wyższemu poziomowi melatoniny osiągniesz głębszy i dłuższy sen. Ponadto melatonina jest najsilniejszym przeciwutleniaczem, jaki może wytworzyć nasz organizm. Jego wyższy poziom poprawi odporność, ogólny stan zdrowia i poranną energię.

  • Odpowiednie co najmniej 90 minut przed snem.
  • Wzrost produkcji melatoniny. (hormon snu)

Skonfiguruj i zautomatyzuj, aby ułatwić sobie życie

  • Plan za wstawanie i wstawanie.
  • Lekkie rytmy na każdą porę dnia.
  • Zadanie WŁĄCZ/WYŁĄCZ w danym dniu i godzinie.
  • Zapala się po przyjeździe lub gaśnie po wyjeździe.
  • Dostosuj oświetlenie do pogody lub wschodu i zachodu słońca.
  • Dostosuj temperaturę chromatyczności, intensywność i kolor światła do swoich upodobań.
  • W żarówce można zapisać różne scenariusze, które można uruchomić po prostu naciskając ikonę w aplikacji.
  • Jeśli wyłączysz żarówkę ręcznie, po włączeniu zacznie ona używać ostatnio używanego ustawienia.
żarówki wifi brainlight CZ

 

widmo_światła_grafika3

Dane techniczne:

Rodzaj źródła światła: LED

*Klasa energetyczna: F

Gniazdo: E27

CRI: 82 do 88

Układ kolorów: RGB

Temperatura chromatyczna (K): 2700 K - 6500 K

Pobór mocy: 11 W

Sterowanie: aplikacja Tuya Smart

Współpracuje z: Alexa, Ok Google

Wi-Fi: 2,4 GHz

Zamiennik dla: żarówki 75W

Zaprojektowany w Czechach, wyprodukowany w Chinach.

Jasność: 1050 Lm

Certyfikaty: CE, RoHS

Napięcie (V): 220 - 240 V

Bez rtęci.

Kąt: 220°

Żywotność: > 25 tys. godzin

 

*Dzięki nowemu oznakowaniu zgodnemu z UE

Zawartość opakowania: 1 szt. żarówki

 

Ikona

Pamiętać

Najważniejsze informacje o blokowaniu światła niebieskiego

O ile w ciągu dnia potrzebujemy wystarczającej ilości jasnego światła, to jego nadmiar w nocy jest szkodliwy. Przede wszystkim niebieska składowa światła sygnalizuje organizmowi, kiedy powinien być aktywny oraz kiedy nadszedł czas na odpoczynek i regenerację. Blokując niebieskie światło na 2-3 godziny przed snem, dasz swojemu ciału znać, że pora spać. Nagrodą będzie zwiększona produkcja melatoniny (hormon snu i regeneracji, silny przeciwutleniacz), lepsza jakość snu i przyjemny poranek pełen energii.

 

Odniesienie:

[1] Czerwone światło a jakość snu i wytrzymałość chińskich koszykarek. Jiexiu Zhao 1, Ye Tian, Jinlei Nie, Jincheng Xu, Dongsen Liu. Pociąg J Athl. 2012 listopad-grudzień;47(6):673-8. Link do badania .

Chytrá žárovka BLight LED, závit E27, 11 W, WiFi, APP, stmívatelná, barevná - BrainMarket.cz

Bądź pierwszą osobą, która napisze post do tej pozycji.

Nie wypełniaj tego pola:

Bądź pierwszą osobą, która napisze post do tej pozycji.

Nie wypełniaj tego pola: